Dagje aan het project werken - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Anne Driel - WaarBenJij.nu Dagje aan het project werken - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Anne Driel - WaarBenJij.nu

Dagje aan het project werken

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

17 April 2012 | Ghana, Golokuati

17-04-2012
Vanochtend om 7 uur was ik al wakker, de rest sliep nog. Ik ben er maar uit gegaan en heb mijn tas ingepakt voor van het weekend. Om 8 uur waren ze nog steeds niet wakker dus ik heb ze maar wakke gemaakt want om half 9 zou Gideon er zijn. Om 9 uur was hij er nog steeds niet… half 10, 10 uur… we hebben hem gebeld waar hij bleef. Hij was te laat omdat hij niet zo lekker was. Toen we bij het schooltje aankwamen hebben we Mary gebeld, ze kwam eraan om de poort open te maken. We zijn verder gegaan met verven, het eerste en het tweede lokaaltje zijn nu helemaal af. Ik had een idee om een wereldbol op de buitenkant van de school te verven met een pijl naar Nederland en naar Ghana en onze namen erbij. We zijn hiermee begonnen en het ziet er super mooi uit! (foto’s op Facebook). We willen morgen even hard doorwerken zodat we klaar zijn met ons project. Dan kunnen we donderdag vroeg naar Accra vertrekken en vrijdag ons visum ophalen. Straks gaan we nog eventjes naar de markt toe en vanavond hebben we frietjes besteld bij dat ene restaurantje waar ze ook pizza’s hebben!!

  • 17 April 2012 - 22:36

    Remco:

    zit jij in Ghana om je schilderkunsten te verbeteren? jij kan beter schilder worden hahaha.. jij eet de laatste paar dagen ook alleen maar friet pizza en snackss.. ga eens een x wat gezond eten joh, kip met rijst bijvoorbeeld.

    xxxxx

  • 18 April 2012 - 14:28

    Oma Anneke:

    Ik denk dat de wereldbol wel heel mooi zal worden, volgens mij ben je wel een beetje aangekomen met al die snacks , wel lekker. Kusjes XXXXX Oma Anneke.

  • 18 April 2012 - 17:02

    Stepheni:

    Jou fotos op facebook zijn superleuk om te zien! leuk idee joh zon wereldbol! Ik hoop dat jullie het project optijd afkrijgen! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Anne

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 24718

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 05 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: