Laatste project dagje - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Anne Driel - WaarBenJij.nu Laatste project dagje - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Anne Driel - WaarBenJij.nu

Laatste project dagje

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

19 April 2012 | Ghana, Golokuati

19-04-2012
Vanochtend stond zoals gewoonlijk de wekker weer vroeg. Sanne voelde zich niet zo lekker dus bleef thuis. Jarka is bij haar gebleven. Anouk en ik zijn dus samen naar het schooltje toe gegaan want het was vandaag de laatste dag dat we aan ons project konden werken. We hebben de wereldbol helemaal afgemaakt, onze namen op de muur, een paar letters in het 1e lokaaltje en de Ghanese vlag in het 3e lokaaltje. Het project is nu dus klaar! Toen we bezig waren met verven kwam er opeens een man het schoolplein opgelopen. Ik vertrouwde hem al niet en vroeg aan Anouk of ze mijn ‘’ding waarmee je kan bellen’’ even aan wilde geven. Het leek er echt op alsof hij mijn telefoon wilde pakken en weg wilde rennen. Om half 12 waren we klaar met verven en is Gideon ons komen ophalen. We vinden hem steeds irritanter worden, elke keer vraagt hij of we met hem willen trouwen. In de auto vroeg hij aan mij of ik een taxi wilde kopen als hij naar Nederland zou komen. Nou dat wil ik wel doen hoor. Als ik dezelfde auto wil kopen als hij nu heeft dan ga ik gewoon even naar de sloop toe en haal een auto, ik hoef er niet eens geld voor te betalen, volgens mij krijg ik dan nog geld van hun!! We zijn nu thuis en hebben even een broodje hamburger gemaakt voordat we de trotro instappen. We komen vanavond rond 18:00 Ghanese tijd aan in Accra en slapen dan weer in Guesthouse Komkomlemle. xxxxxx

  • 19 April 2012 - 12:58

    Jeroen Van Driel:

    Hele leuke "wereldbol" foto's op facebook met jullie namen erbij op de muur van het schooltje! Stage zit er nu op, koffers zijn gepakt nog twee weken op olifanten jacht in Ghana en dan weer terug in het natte en koude Nederland, maar.... het gebak staat klaar! xxx

  • 20 April 2012 - 18:22

    Stepheni:

    Jullie hebben de school en mooi opgeknapt! Geniet nu maar van je vrije dagen! voor je het weet zit je weer in het koude Nederland hahaha x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Golokuati

Anne

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 24713

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 05 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: