Queensday - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne Driel - WaarBenJij.nu Queensday - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne Driel - WaarBenJij.nu

Queensday

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

30 April 2012 | Ghana, Cape Coast

30-04-2012
Queensday! Vandaag heb ik mijn oranje jurkje aangetrokken. Om 11 uur moesten we onze kamersleutel inleveren dus we hebben onze koffers uit de kamer gehaald en naast het zwembad neergezet zodat we nog even lekker konden gaan zwemmen. Ik ben ondertussen 3 taxi’s gaan regelen die ons naar Ko-Sa Beach wilden brengen. De taxi’s reden naar het zwembad toe en daar hebben we onze koffers in de taxi’s gedaan. Er was ook een taxi bij waar de koffers niet helemaal in paste en hij wilde ze er half laten uitsteken, nou dat gaan we dus mooi niet doen! Na een half uur rijden kwamen we aan bij Ko-Sa Beach Resort. We hebben onze kamers gekregen en hebben de koffers neergezet. In het restaurantje heb ik een lekkere tuna sandwich op! We zijn daarna meteen de zee in gegaan! ’s Avonds heb ik frietjes met kip op en als toetje kregen we een ORANJE appeltaart omdat het koninginnedag is. Nu lig ik naast Sanne in een kleihuisje waar de ventilator het maar half doet…. Lekker warm vannacht dus!

  • 01 Mei 2012 - 06:43

    Myriam:

    Een kleihuisje, o wat schattig!
    Leuk zeg, die oranje appeltaart.
    Nou, ik kan geen oranje meer zien, ha ha.
    Tot de volgende keer
    Kus MyrXXXXXXXXXXXXX

  • 01 Mei 2012 - 09:59

    Jeroen Van Driel:

    Leuk verhaal weer, maar denk maar zo over enkele dagen heb je in Nederland geen ventilator meer nodig maar een warm dekbed! En.... leuke foto's op facebook. Wel raar dat je meer aandacht hebt voor de camera dan voor die krokodil!!!! xxxx

  • 01 Mei 2012 - 14:14

    Remco:

    inderdaad warm, maar hier heb je voorlopig geen ventilator nodig haha.. al moet ik zeggen dat het niet koud is hoor hier, vooral gister op koninginnendag was het zeer lekker weer:D ik stond in mn tshirtje en had het nog hartstikke warm.. over 4 daagjes alweer terug, zul je wel jammer vinden buiten het eten om.
    geniet nog van je laatste dagen in Ghana.

    xxxxx

  • 01 Mei 2012 - 18:51

    Stepheni:

    Leuk een oranje appeltaart! toch nog een beetje Koninginnedag gevierd in Ghana! Veel plezier en geniet van je laatste dagen in Ghana xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Cape Coast

Anne

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 24710

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 05 Mei 2012

Stage in het buitenland met Vitalis College

Landen bezocht: